Drömmen om oss

Usch värsta skit vädret ute, jag som hade hoppats på att det skulle vara snö i alla fall första december - B E S V I K E N är bara förnamnet.

Jag har just städat köket, badrummet och lite av mitt rum så n blir mamma glad och sen så väntar jag ju på att min stora älskling ska komma till mig efter jobbet, hoppas att det inte är nåt strul med tågen och grejer. Det återstår att se. :)

Ikväll blire nog bara att ta det lugnt, om jag får som jag vill så ska vi planera lite till lillkillen våran, vad det är vi behöver köpa och så. :) annars utöver det blir det bara att de lugnt! :)
Imorgon så ska jag jobba hah, hoppas det går bra ;o men det gör det nog, jobbade ju där förut och då blev det inga problem i alla fall inget som jag stötte på eller kunderna så det blir bra!



Kommentarer
Beatrice

tack så mycket söötnos!

Fan grattis att du väntar en bebis! :)

ååååhhh jag vill oxå ha bebis nu..

Har ni kommit på namn än ? <3<3 (:

2011-12-01 @ 16:41:05
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Beatrice

aw vad gulligt, men min kille vill inte ha bebis än :/ men ska få han att vilja det.. :) puss

2011-12-01 @ 17:14:13
URL: http://beahedvind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0