Headhunters

Är i Hölö nu, eller vi kom hit för ett tag sedan men åkte sedan till statiol och handlade godis och lite annat. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, antagligen så kommer det vara att vi ser på film headhunters men som jag känner nu är den filmen kanske inte riktigt min typ (?) men vad vet jag, får väl sysselsätta mig med cosmopolitan tidningen om den är för dålig. :) Justjaaa, min plattång gick sönder idag så jag och baby var förbi elgiganten och köpte en ny, wohoo.. och den funkar dundermega bra, fan vad jag älskar den. Haha så snabb. Hoppas att den håller länge nu också, fast den som gick sönder höll i två år så jag ska väl inte klaga. ;)

Imorgon så är det även nyår, vd händer då? Jag och killen ska i alla fall bara ta det lugnt och fira det hära, jag ska ju inte dricka nåt så det kommer bli awesome att få bara vara, tänkte däremot dressa upp mig med min klänning jag hade på julafton, ska ta bild på den.

Nu blir det film!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0