Snow

Snön är verkligen hur fin som helst när den ligger på backen och dessutom så kommer det även små flingor från himelen också. U n d e r b a r t.

Idag så går jag, älskling och E in i vecka 29 wiihoo, det närmar sig med stormsteg och jag är så förväntansfull. Kan inte låta bli att läsa alla dessa förlossningsberättelersna och försöka att sätta mig in i det. Men snart är det min tur, eller vår rättaresagt. Magen har dock inte växt så mycket sen sist, eller jaa.. jag tycker inte det i alla fall :( men en liten kula har jag och jag vet ju redan att mitt  barn kommer att vara lite mindre, så jag är ju glad ändå! :D

Neni, tänkte plugga lite nu medans jag är ensam hemma och sen så tänkte jag väl skriva lite om vad som händer vecka 29. :-) Puss så länge


Kommentarer
FOTO

sv. jaa =/ Hoppas verkligen han slipper febern :C åh 29! Då är det verkligen inte lång tid kvar :D mår du bra o så eller? =D

2011-12-19 @ 14:07:43
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0