Avreagera mig

"Du är ful, fet och äcklig" "du kommer inte bli en bra mamma" "Ditt barn kommer få en dålig uppväxt"

Att få höra dessa kommentarer är inte alls roligt! Jag orkar inte ens gå till skolan då jag vet att dem ändå kommer kasta sånt här åt mitt håll. Att folk inte visar någon respekt? jag trodde att jag gick i en så kallad beteende klass men tydligen inte? ena dagen blir man omtyckt, nästa dag dissad! Vad är det ni tänker med? Fine, jag kanske inte kommer vara den snyggaste under de veckorna jag bär på MIN son men fan va det är värt att vara ful, fet och äcklig. Är det här ett tecken på avundsjuka? Att jag har så pass stabilt förhållande så mitt barn kommer få både en mor och far vid sin sida som också kommer bo tillsammans?! 

Jag säger inte att ni behöver vara min bästa vän men fan, varför hata mig när ni inte har tagit er tid att lära känna mig? Är jag så hemsk som ni får det att verka som? Är jag verkligen ingen bra människa? Det kanske är så som jag har trott hela tiden att man måste ha gått med er från början för att passa in, ni kan inte ta in någon annan i eran klass. Jag är ledsen, men om det är så kan jag ju bara säga att ni är jävla fucktards som inte ens borde gå samhälle med beteendevetenskap.

/ FUCKTARDS!


Kommentarer
Anonym

inte konstigt att ingen vill va vän me dig. du är ju bara äcklig. inga jäkla kompisar eller nåt! du är bara patetiskt. ingen vill va vän med dig för att du är en ung mamma.

2011-11-24 @ 16:49:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0