Young Homie

Heej,

Jag och älskling kom hem för ett tag sedan då vi har shoppat lite. Vi köpte med oss en filt och ett täcke till våran älskade prins Elias. Thihi, det var mysigt. Vi käkade också lunch på ett jättegott ställe, någon mongolisk buffé grej. Hah skiiit nice. Ikväll blir det bara att ta det lugnt och ja, mysa. Vet inte riktigt vad som händer då jag har ont och vet inte om jag orkar nåt speciellt. :( Jag bara klagar idag..

Nej men, aa.. jag ska spela xbox nu med stora älsklingen min. :)

Martins synpunkt; Vi åkte massa bil, det var kul. Jag fick en snygg mössa för 39 kr, det var nice. Nu sitter älskling och är besatt av street fighter 2, score! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0