Hemma från MVC

Besöket idag gick väldigt bra, skönt att prata med någon som faktiskt förstår mig och kan svara på mina frågor. I alla fall, på fredag så har jag haft konstanta värkar i en vecka och det har stört min sömn och så långt får det tydligen inte gå. Så, om det inte blir bättre så ska jag ringa in till förlossningen och så kommer de troligen att sätta igång mig i förtid (eftersom inte alvedon, dusch eller något annat hjälper riktigt.) Åt ju pencelin för urinvägsinfektion men icke sa nicke jag hade inte det och jag är även glad för det för att de på Huddinge sjukhus trodde ju att jag hade fått värkar pga det, men nehepp ni, det var förvärkar. 

Men som sagt, nu vet ni hur läget ligger till och att jag kanske kommer åka in, vi får se ifall det avtar någonting för mig eller ifall jag fortfarande har samma smärta. 

Pusshejs


Kommentarer
Patricia♔

Oj, då kanske det blir en liten helgbebis:) Skönt att du fick prata ut med någon i alla fall:)

2012-02-08 @ 16:19:19
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0