En ängels tålamod

Var på bauhaus och hornbach med mamma och pappa nu ikväll och satan vad skojs det var.. hittade massor med prylar till lillkillen våran men jag köpte inte något, ska höra med älskling vad han säger om sakerna. Hah (a) annars så var det en JÄVLA idiot som körde liksom race på en parkering som var fullt med folk och bilar dessutom så var han inte ens 18 eller det såg inte ut som det!! Så irriterande!
Sitter nu och pratar med älskling och jag lääängtar tills imorgon SÅ otroligt mycket. Då ska jag träffa min fina och på lördag så ska jag och älsklings mamma pyssla hahaha :D LÄNGTAR :D!!
Nu blir det att glo på en ängels tålamod. Mysigt. :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0