Facebook

Om ca 2 timmar blir jag upphämtad av älsklingen min så tar vi tillsammans bilen till Huddinge där förlossningskursen kommer att vara. Känns skönt att ta bilen idag då jag känner mig väldigt matt i kroppen. Ja, så vad ska man skriva, blir att äta nåt och sminka mig innan jag beger mig och sen hoppas jag att lillkillen vill sparka lite mer för det är SÅ gos!

Imorgon så har jag MVC besök vilket kommer vara supernice! :D längtar verkligen tills jag får höra mitt älskade barns hjärta. Så underbart. Jag tycker fortfarande det är jättesynd att min fina inte kan följa med, men han kämpar och sliter på sitt håll och jag är jätteglad för att han verkligen gör det här för oss. Vi kämpar tillsammans.

Att sitta på en pilatesboll är nog det bästa jag någonsin har gjort i mitt liv. 
Det är så förjääkla skönt för min rygg. Åh vad jag älskart!


Kommentarer
Fоtомояsan

är det planerat att du föder på Huddinge sjukhus också? =) Kan verkligen rekommendera det :)

2012-01-11 @ 18:37:56
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad roligt med MVC-besök. Jag älskade att få lyssna på bebisens hjärta.

2012-01-11 @ 20:40:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0