Onsdag

Fördriver tiden med att sitta och slöa på facebook och fixa mig. Hah, ska iväg idag med mamma och köpa present som jag skrev i något tidigare inlägg och ja, då känner jag att jag vill vara lite fin för att man bara sitter och dåsar hemma hela dagarna. Woho. Hoppas att jag kan tvinga med mamma till min syster då min fina gudson blir hela 10 månader. Helt otroligt vad tiden går fort. Men när jag väntar på min lilla älskling så känns det som tiden går jätte sakta. Hah :(

Ska alldeles snart fixa mitt hår och klä på mig haha får bli det vanliga, leggings och linne, kommer inte i något annat som är skönt eller sitter bra överhuvudtaget. :( Längtar tills imooorgon då jag ska till MVC wohooo är så taggad!! :D Får höra hur min lilla älsklings hjärta slår. Så finfint. :)

/


Kommentarer
Patricia♔

Absolut, alla gör om de vill och vad de tycker känns rätt.

2012-01-25 @ 15:02:00
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0