Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv

Tröttheten börjar smyga sig på och jag känner verkligen hur ögonlocken vill stängas gång på gång. Lilleman fick precis i sig mat och ligger nu på mitt bröst och ska alldeles strax sova. Han och jag har varit ute på en långpromenad i Lida idag med hans moster och hennes familj. Solen sken och det kunde inte bli en bättre dag, eller jo klart det skulle vart bättre om min fina kunde följt med ut men eftersom vi kom iväg så sent så hann han inte så han skjutsade bara dit mig sen åkte han för att göra sina ärenden. Om vi har tur så kommer det nog va fint väder imorgon så då ska jag ta med mog mina älsklingar ut!! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0