I wanna rock n roll all night

Jag, älskling och lilleman var ute på promenad förut i det fina vårvädret. Hur underbart som helst!! Fast lilleman vaknade så vi var tvugna att gå hem så att jag kunde amma honom, känner mig inte så bekväm med att amma honom ute bland folk ännu. Om det ens kommer såna stunder då jag faktiskt kan det. Jag är lite.. aa vet inte.

Vi var i alla fall till Jober och babyland idag och lilleman fick med sig ett par byxor och älskling fick med sig en t-shirt.. fast de var jag som behövde kläder, aja spelar roll. Blev att mysa lite i solen med familjen också. Imorgon blir det att åka till lillemans farmor och farfar vilket kommer bli roligt. Längesen vi alla träffade dom + att de har itne sätt underverket på ganska länge. 

- Tiden går så otroligt snabbt då han nästan är två veckor gammal, en halvmånad! Och man ser hela tiden förändringar, hur han utvecklas, inte stora men man ser dom! Fina människa.




Kommentarer
Beatrice

Vad bra :) Vi borde ses när du och elias blivit mer hemma :)

puss

2012-03-03 @ 18:23:12
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0