I LOVE YOU

God morgon,
Var uppe klockan 8 och matade lilleman och fick i mig lite frukost själv. Efter det så har vi bara tagit det lugnt och myst tillsammans, kollade också på ett avsnitt av unga mödrar danmark och känner verkligen att jag kanske är en liteeen bättre mamma än vad dom är. :)
Vi väntar på att BVC ska komma på sitt första besök till oss och det ska bli spännande att höra vad dom har på hjärtat. Sen blir det nog en promenad med lillen. Var förresten ute och gick igår med honom och älskling, hur mysigt som helst även fast solen inte var framme hela tiden, men bara grejen för det var första gången vi var ute tillsammans och gick på värsta promenaden! :D
Jaja, nu är lilleman hos sin pappa och jag ska försöka att göra någon nytta. Om jag orkar. :)

Puss/



Kommentarer
Beatrice

Ja det får vi göra!

Du får höra av dig när ni landat =)

Sover han bra på nätterna ? :)

puss

2012-03-02 @ 11:05:41
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar
Patricia♡

Lite kul att du valt namnet Elias. Det är nämligen ett namn jag skulle vilja döpa min unge till om jag nu ska ha några barn i framtiden;)



SÖt han är:)

2012-03-02 @ 18:55:05
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0