Bättre sent än aldrig

Förlåt för en sen uppdatering

Idag har det inte varit en bra dag alls, jag har mått dåligt hela dagen. Började med att jag bara kunde ligga på en sida för att kunna andas och sen så efter det så började yrseln sakta men säkert komma krypandes och då blev allt bara jobbigt. Men nu, efter att jag har fått i mig middag och så, så mår jag ganska okej, lite ont här o var och lite annat skit men det kommer vara så värt i slutändan.

Jag fick ett mejl av babycenter nu och nu ligger jag äntligen på den sista trimestern. SKÖNT! Så snart är vår lilla älskling hos oss. 

Mja, blev inte att fixa bloggen igår, satt och pillade men det slutade med att jag fick en sån förjäääkla huvudvärk och ryggsmärtor. Ska dock försöka att sitta på en pilatesboll idag. Haha dom är så sköna och hjälper faktiskt! :)^



JAG HADE BESÖKSREKOOORD IGÅR :D


Kommentarer
Beatrice

okej :( tråkigt! :(kram

2011-12-07 @ 19:43:55
URL: http://beahedvind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0