Fallskärm

Äntligen så har lilleman somnat efter att ha vart lite kinkig sen pappa åkte till jobbet, men nu sover han så gott och jag hoppas att han kan göra det en stund nu. Ska väl försöka att se på unga mödrar Danska som går vid 4 och om lilleman tillåter det, annars blir det på play, haha alltså att jag ser det är ju bara för att jag får bättre självförtroende ut av det och det kanske är taskigt men vissa mammor där är ju inte ens mogna för att ha barn och att socialen är inblandade i nästan alla familjer som är med. 

Ja ni, vet inte vad som händer idag/ikväll då hjärtat mitt jobbar till halv 11 så att han kommer inte vara hemma förens ja..typ halv 12? SKOJS?! nej inte någonstans. Men imorgon och på lördag så jobbar han hemifrån vilket jag tycker om. Då jag även kommer att vara ensam hemma.




den dagen jag har råd ska jag fan tatuera in peacemärket!


Kommentarer
Patricia♔

Du är säkert en jättebra mamma, gör på ditt vis och jämför dig inte med massa andra personer.



sv: Tack:)



Nej jag håller med. Bättre att skriva något om inlägget eller vad som helst istället för reklam:/

2012-03-08 @ 16:02:56
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0