Onsdag

Ingen uppdatering igår eftersom jag var ensam med lilleman + att jag var sjukis så att ja, det hände inte så mycket, åkte till konsum med mamma så jag kom ut lite i alla fall köpte ersättning till honom och en ny napp, den gillar han mycket mer än de 2 andra han hade. :-)
Idag så blir det nog att dra till mormor och chilla där en stund, får se hur länge och om det ens blir, men planerna ser ut så. Älskling ska ju till jobbet så jag följer med han till stationen så jaa.. det blir bra..
Jag ammar min son men nu kan jag knappt göra det längre
av personliga skäl, men ni som har åsikter om det så gör
jag inte detta för att jag vill.. jag gör det för familjen.
Speciellt för Elias.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0