Reklam

Alltså för i helvete vad jag hatar alla kommentarer om att man ska rösta, följa på bloglovin och sånt skit. Jag är inte intresserad av de, jag följer om jag tycker det är intressan blogg, jag röstar om jag tycker det är värt det och jag klickar in mig på era bloggar om jag tycker det är något som intresserar mig. Så, snälla sluta skicka massa reklam till mig, jag orkar inte - är inte intresserad av sånt. Så jävla störande när man loggar in och det man ser är kommentarer som bara är skit.

Tycker det är rätt fånigt att man måste göra reklam för sin blogg i någon annans, bara att skriva en kommentar som hör till inlägget så kan man faktiskt få flera läsare om man är ute efter det, som jag tror de flesta som skickar såna kommentarer är. Åååh, orkar inte. -.- 




Kommentarer
Patricia♔

Då är vi två som hatar sådana där kommentarer. Eller typ sådana som bara svara Ja, Nej eller sådär kortfattat. Morr. Hur svårt är det att skriva några fina ord eller vad som helst.

2012-03-08 @ 10:59:20
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0