AMC

Jag förstår inte! en sån jävla panikrädsla jag har. Att få höra vissa ord från en del människor gör mig så jävla ledsen och förbannad. Ska inte detta ta slut snart?! jag fattar inte, varför går dom på mig? har jag gjort dom nåt? jag orkar inte leva såhär. Att människor går på mig när jag inte ens har gjort något. Jag vill bara att allt som va som förut. Då de höll käften.
Jag blir kallad gravidrig, SKOJS?! nej inte ett jävla dugg.

Men samtidigt kan jag inte le för mig själv, jag har nåt som dom inte har, jag har en fin kula på magen, jag har ett liv inom mig och jag har dessutom ett fint liv att se fram emot, och allt detta tillsammans med min finaste underbaraste pojkvän.


Kommer aldrig skämmas över detta. 
Jag har de finaste människorna jag 
bara har kunnat drömma om tidigare.
En pojkvän som stöttar mig från allt,
sjukdomar, livet, min graviditet. Inte
nog med det så har jag en liten son i
min mage som väntar på att få komma
ut och se världen för första gången. 
Inget kan trycka ner mig när jag tänker
på detta.
Massa kärlek!



Min mage, vecka 28.


Kommentarer
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Vilken söt men liten mage du har.:)

2011-12-13 @ 17:58:11
URL: http://justababy.blogg.se/
Jessica - mamma till alicia

mys med bebismage! saknar min ^^

2011-12-14 @ 23:00:32
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0