Svar på tal 2




linnea om Sällskapsresan:
fattar inte varför din kille ville att ni skulle behålla det. nu får han ingen fritid alls! så dålig stil av dig att göra så mot han. dessutom kommer du inte att bli en bra mamma, du vet ju knappt något om barn! hoppas soc tar det ifrån se!!!!

Eh, min pojkvän kommer inte få någon fritid alls? nej det kanske inte han kommer få men han kommer ju fortfarande ha sina vänner kvar så han kommer ju liksom inte vara helt bunden till mig och barnet?! och vadå dålig stil? Valet för ju bådas. Vi hade inte så många andra alternativ så att det var ju som "självklart" att vi skulle behålla det? Och haha, nej jag kanske inte vet så mycket om barn men jag kommer ju defenitivt lära mig hela tiden nya saker när jag väl har ett barn och att jag får hjälp, det kanske är helt bortglömt?


Och jag hoppas att du kommer njuta i helvetet.. att du ens säger så att socialen ska komma och ta mitt barn? att du ens hoppas på det? borde du inte bara vara glad för någon annans skull, eller är det ren avundsjuka? jag tänker göra allt för att mitt barn ska ha det bra och jag vet att min pojkvän kommer att göra detsamma.

Du kan komma tillbaka sen när du har nåt vettigt att skriva för nu säger jag bara fuck off!




Kommentarer
Madde

sugen på att vara med i veckans blogg? ;)

Vem vill inte ha mer läsare



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-3.html#comment

2011-12-28 @ 11:37:46
URL: http://mezos.blogg.se/
Elina 17 år, mamma till Nellie

Innan jag födde Nellie hade jag tex bytt en blöja i hela mitt liv. Jag hade inga små syskon och kände ingen med små barn. Jag var helt oerfaren! Men det kom naturligt När det är ens egna barn behöver man inte veta så mycket för man får lära sig i lugn och ro och det är ingen som blir arg om man gör fel.



Gud vad jag stör mig på folk som tycker att man är dum i huvudet mot pappan till barnet och förstöra hans liv om man behåller barnet. Fick också höra det ett antal gånger av folk jag inte ens kände

2011-12-30 @ 10:06:51
URL: http://elinaadele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0