Beställning?! JA TACK!

Har suttit och kollat lite prylar jag vill ha och eftersom jag inte har någon inkomst ännu så är det älsklingen min som får avgöra ifall det är något att ha eller inte, men just nu när jag pratar med honom så verkar det som att han har nappat på det jag vill ha, hoppas! Hihi, tänker inte berätta något ännu vad det är jag vill haaa, men om jag får beställa det och när det har landat hos mig kommer jag nog vara överlycklig och inte kunna låta bli att tala om det. :D

Vet inte om jag ska göra om min blogg också, beror lite på vad min älskling ska göra, eftersom han har flyttat till mig nu så att jaaaaa :D det blir feta bästa oavsett. Nu, måste jag i alla fall ta min medicin och sen städa lite granna, eller ganska mycket, hah.. jobbigt läge dära. 




Kommentarer
Patricia♔

Det där låter som hos oss, jag har inte heller någon inkomst så det är min sambo som betalar allt:(

2012-02-08 @ 11:46:37
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0