MVC 8/2

Idag blir det ett till mvc besök och jag längtar, haha.. måste prata med henne om det som har hänt och så, ska även be henne kolla min livmodertapp. Jag ska i alla fall pysa med 12.25 bussen och hoppas på att tåget går i tid osv, hah orkar inte förseningar. Hoppas även på att jag kan ta mig dit utan att få extremt oooont. :( Men antar att det bara är att bita ihop och ta det som det kommer hah, :)

Nu måste jag göra mig i ordning så att jag kommer iväg + att jag ska slippa stressa. Illamåendet börjar ju komma sakta men säkert nu också -.-


Kommentarer
Patricia♔

Jag betalar tillbaka till honom i kärlek:) haha

2012-02-08 @ 12:15:49
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0