11.59

Första tuggan på sin macka när man är riktigt jäkla hungrig är den bästa, haha var så förjäkla hungrig så tog mig lite frulle men när jag väl skulle ta de andra tuggorna tog det stopp. Jag klarade inte att äta något mer. Jag som alltid har ätit hur mycket som helst :( uschaa..!!

Idag så blire kurs för mig och älskling och det ska bli intressant! Hoppas att jag kan lugna nerverna lite. Är så fruktansvärt rädd. :-( åhåå.. vet inte någonting. :(

Nu ska jag väl fortsätta käka min frulle och sen... vet jag inte vad jag ska gööra.. :(
DEPPMODE



Jag saknar sommaren!


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

vill också ha sommar :)

2012-01-11 @ 12:54:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0