Dag 2


Mitt nuvarande förhållande är min första riktiga kärlek. Jag har haft småförälskelser och har haft mina ups and downs men det jag lever i nu, det är verkligen något helt annat! Jag och Martin firar snart 2 år tillsammans och väntar oss en liten knodd. 2 år av riktig kärlek och trygghet. Även jag och Martin har haft det upp och ner och jag kan inte säga att det är hans fel det är många gånger jag som missförstår honom, att jag är avundsjuk, men att jag är det betyder bara att jag inte vill bli lämnad. Jag är rädd för att bli lämnad och övergiven av någon jag älskar.

Att få en sån kunskap om varandra är och stärker förhållandet, vi vet varandras brister och svagheter. Detta är min första och sista kärlek. JAG ÄLSKAR MARTIN!




Kommentarer
ebba<33

grym fin blogg du har!! :) kram!

2012-01-27 @ 19:43:33
URL: http://yourlier.blogg.se/
Patricia♔

Det är allt okej att fuska och köpa färdiga bottnar. Det är ju så tråkigt att baka det.:)

2012-01-27 @ 20:36:35
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0