Graviditet

Nu får ni inte ta det här fel, jag ska försöka att göra detta så bra som möjligt.

Jag vet att det är många där ute som så gärna vill bli gravida så jag ska inte klaga någonstans och det kommer jag defenitivt inte att göra, jag tänker bara berätta hur jag känner angående detta.

Så, vart ska man börja egentligen?
Allt som har med graviditeten att göra är hur underbar som helst, smärtorna man har kanske de flest inte alls upplever som något underbart men det gör jag, då vet jag att h*n har det okej där inne. Ett par rörelser är bara ett tecken på liv vilket jag tycker är mysigt.

Däremot finns det något som jag inte kan kontrollera, och det är dom där jäkla hormonerna. Jag vet inte hur många gånger jag har stört folk i min omgivning på grund av dessa förbaskadade känslor som kommer och styr. Människor blir ledsna på mig när jag bara är en, ja rent ut av sagt en bitterfitta. Och det är fullt förståligt!
Bara för att jag är gravid så ska jag absolut inte behandla andra illa, no way.. det finns inte ens på kartan. Men, att dessa hormoner faktiskt styr mig det är läskigt..

Är det bara jag som känner så, eller är det någon annan med liknande känslor? :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0