Hjälp?

Nu är det snart dags för mig att skriva ut mig ifrån skolan, tanken var att jag skulle skriva ut mig nu slutet av januari alltså om 11 dagar ungefär, men jag känner mig inte fullt så pigg att gå till skolan längre, då jag har illamående, yrsel, ryggen värker som attans och massor annat. Jag känner mig helt nedsänkt. Jag måste nästan gå till skolan de här sista dagarna som är kvar-för pengarna. Jag ooorkar inte :-( vet inte hur jag ska göra.

Någon som har tips?! :(

Mitt BF datum är om ca 2 månader, den 4 mars. Så blandade känslor. Jag kan ju knappt andas längre. Vet inte hur jag ska bete mig. :-'(


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

det går jättebra :)



inte långt kvar tills du får träffa din skatt nu

2012-01-11 @ 14:31:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0