Nytt

Så nu har jag fixat min design lite granna och det känns väl lugnt än så länge, är väl lite små pill kvar men det tar jag när jag orkar. Ikväll vet jag inte vad som händer, mina föräldrar skulle till Haninge och jag måste skriva på papprerna till försäkringskassan, detta kommer ju ta år och daar! :( så jävla jobbigt.. men det skas göras, kanske blir ett bad också och sen vill jag ju även att älskling ska ringa mig, haha så mycket jag vill.. :(

Lill älsklingen min ligger och sparkar för fullt och det känns underbart. Att veta att det är ett tecken på liv. Imorgon ska jag och min stora älskling även på kurs i Huddinge, skojs. :)

<3


Kommentarer
Beatrice

lämnar in de i morgon i stället.

2012-01-10 @ 15:03:50
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Beatrice

Dagens blogg vinnare är upp nu, så kolla genast in om det vart du, annars anmäl dig gärna igen, så kör vi! Samma regler denna gång! :)

2012-01-10 @ 18:34:53
URL: http://beahedvind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0