What to do?

Håller på att kolla igenom några Glee avsnitt och äter glass. Tror inte lillplutten tycker om kylan men haha vad mysigt det är när han rör sig! Annars idag har jag bara tagit det lugnt, verkligen gjort det haha är så jäkla trött! Men aa, har inte så mycket att skriva egentligen.
Imorgon ska jag i alla fall träffa Lillis och älsklingen min. Eller jag tror att det blir nåt med Lillis då vi kanske ska ta en fika eller något, var fan 3 år sen jag träffade henne sist så det ska bli skojs. Äntligen få träffa hennes dotter Tyra också, så jag längtar! :-)

Kollade lite på distanskurser med, alltså att jag pluggar någon enstaka kurs hemma, men vet inte riktigt. Jag måste i alla fall ha svenska B och det kan ju jag plugga hemma medans mammaledigheten pågår så att jag kan dra ut i arbetslivet efter? Jag vet inte, får diskutera det lite närmre med älskling och vad han tycker, just nu vet jag varken vad jag vill. Visst så kommer jag att vara hemma med min son så mycket som möjligt men jag vet inte liksom vad ska jag göra på dagarna då han sover? Han kommer ju troligen inte vara vaken hela tiden första tiden och ah, jag veet inte! :( Vet inte ens vad jag vill göra? :( Åååh.. pepp, pepp! :(



Kommentarer
Beatrice

Hej!

Du har inte lust att hjälpa mig, det ända du behöver göra är att klicka på partystuff grejen ovanför min header.. Det är all hjälp jag behöver bara att du klickar :)

Tack på förhand! :)

kram

2012-01-19 @ 13:50:57
URL: http://beahedvind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0