Att förlåta dig är som att vilja bli sårad igen

På BVC idag så gick allting jättefint. Lilleman har vuxit och gått upp i vikt. Nu väger han 3100 g och är 52.5 cm lång. Han följer kurvorna jättebra sa hon på BVC. Skönt att höra. Vi ska även dit nästa fredag för att se hans vikt och så.

Ja, vad har hänt annars idag då, vi har i stort sätt bara varit hemma och glott på film och myst. Jag fick feber där ett tag så blev att lägga sig i sängen och bara vara.. nu har den gått ner och jag mår bra så det är skönt eftersom vi ska iväg på kalas imorgon i Hölö. :-) kommer bli mysigt. Vet dock inte hur uppdateringarna kommer att se ut då men jag slänger väl in nåt när jag har tid heh.
Vet inte vad som händer nu ikväll då älskling ska jobba, dock så jobbar han hemifrån så det blir väl att mysa till en film innan jag däckar toootalt. Sen så imorgon så ska älskling sova, hehheeee jobbig dag där vaa.. men whatever, sysselsätter mig med något annat då, jag brukar ju vara ensam med Lilleman så det är ju ingen fara.

För er som inte läste inlägget om vad jag tyckte om reklam så kan jag säga det igen. SKICKA FÖR I HELVETE INTE REKLAM DÅ JAG INTE ÄR INTRESSERAD AV ATT FÖLJA ER PÅ NÅN FÖRJÄKLA BLOGLOVIN



I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0