Beger mig iväg

Har just tryckt i mig lite lunch tillsammans med min fina älskling och nu väntar vi på att bli upplockade av hans pappa då vi ska åka tillsammans till Hölö där kalaset är. Kommer bli mysigt. Lilleman ligger och sover så sött i min säng och snarkar, haha så söt. Han drömmer också väldigt mycket vilket är lite skojs. 

I alla fall, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, jag ska väl försöka pumpa ut lite mer mjölk nu så att vi har med oss och sen så ska jag väl fixa lite här hemma innan vi beger oss iväg. Det händer inte så mycket just för stunden i mitt liv så jaa.. jag avslutar väl här.

Puss och kram



Just close your eyes


Kommentarer
Patricia♔

sv: Vet, blir galen på allt med bilar nu:/

2012-03-10 @ 16:59:15
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0