CHECK

Idag var det första dagen jag gick själv med vagnen
och jag gjorde i ordning allting. Det gic bättre än vad
jag trodde och jag höll mig lugn, plus att min lilla ängel
var så snäll mot mig hela tiden då jag skulle bya blöja,
klä på honom osv, mammas lilla älskling..men i alla fall,
jag och lilleman drog oss till hans gammelmormor och
morfar och vi satt där och pratade lite och så, sen så mötte
vi upp elias pappa och tog oss en sväng för att skriva på
faderskapspapper, äntligen. Så nu ska vi bara skicka in lite papper
till skatteverket och sen så är saken biff!

Har kikat lite på dealextreme för att hitta nåt att beställa men inte den
här gången, behöver ju inte ens något nu så att då känns det bara fånigt
att ens beställa eller att leta efter nåt jag inte behöver. Kanske ska beställa
hem nåt från hm om älskling tillåter då det är han som har pengarna
förtillfället. Eller, hela tiden. Hah :( har en hundring att leva på.. :(


LOVE


Kommentarer
Patricia♔

sv: Men vad härligt att det går så bra:)

2012-03-05 @ 20:59:22
URL: http://patriciac.blogg.se/
Patricia♔

sv: Du har tur du som har fått en sådan ängel till pojk:)

2012-03-06 @ 11:20:22
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0