Måndag

Väldig sen uppdatering idag men whatever, vi lever.

Älsklingen min har just matat lilleman och nu ska väl han nattas förhoppningsvis, så då ska vi också passa på att äta lite granna. Gott. Dagen idag har väl varit lite sisådär, tappade tålamodet då jag inte visste vad jag skulle göra med lillen då ingenting dög för honom, alltså jag kände mig som världens sämsta mamma. Men jag tog mig igenom det också. När älsklingen kom hem från jobbet så satte vi oss ute och myste i solen alla vi tre. Så underbart härligt väder det var ute. Älskar det. Hoppas på ett lika fint imorgon så att jag och lilleman  har något att göra innan det blir liv i luckan igen.

-

Som sagt, imorgon så är vi ensama hemma, alltså pappa är inte hemma med oss eftersom han har kvällspasset, inteee okej. Haha kommer sakna honom så, lilleman också för den delen. Mjaa, annars imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att chilla lite hemma, ta en promenad - eller flera. :-)



Kärleken mellan oss är kärleken på en högre nivå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0