I like it

Håller på att trycka i mig en pizza nu och känner att jag inte orkar hela, hah.. men jag måste äta! spelar ingen roll, inte efter att jag har gått ner så pass mycket att jag börjar må dåligt ut av det. I alla fall blir att trycka i sig maten och sedan tvätta! Lilleman sover så sött nu så jag får passa på, vet inte vad det är med honom idag men han skriker bara som att han hade ont någonstans, men aa.. :/

Fick feber inatt, fyfasiken vad jag inte gillar det, en sån jävla frossa. Så jag har väl inte sovit så värst mycket idag men det får jag ta igen senare, nu har jag inte tid och jag är inte heller så trött att jag vill sova. Ska fortsätta med min design sen tror jag. Håller på med en fast på min andra blogg, alltså testbloggen. Whopaaa, nu blir det nog att fixa lite så att jag kan fokusera på nåt annat sen! :)




Kommentarer
Patricia♔

Oj, varför har du gått ner så mycket? Tycker allt du ska äta hela den där pizzan.



Jag har också feber nu:( Krya på dig och hoppas lillen lugnar ner sig idag.

2012-03-06 @ 11:48:17
URL: http://patriciac.blogg.se/
Patricia♔

sv: Klart du ska vara stolt att du fick i dig hela. Du får försöka äta så mycket extra du kan nu, det går ju åt en hel del när du har en liten kille som behöver energi och så också från dig.



Kram

2012-03-06 @ 16:21:59
URL: http://patriciac.blogg.se/
H A N N A KOMPIIISAR.BLOGG.SE

fin blogg! älskar bilden!

2012-03-06 @ 19:22:10
URL: http://kompiiisar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0