Tillbakablick

Nu har jag äntligen tagit mig tid och gjort en design, får se hur länge den sitter men tror att det blir ett tag nu då jag prioriterar annat.

Lilleman har inte mått så bra idag men det blev mycket bättre när han äntligen nös (han gör det istället för att rapa), så nu mår han prima ballerina igen. SKÖNT! Det är något med det där moderkänslorna när ens barn inte mår bra, hah vet inte vad jag ska säga men jag blev helt till mig, så jäkla orolig. Men det hör väl till? Jag tänkte se på unga mödrar nu som börjar om 10 minuter och sen får jag se vad som händer, är ensam hemma med älskling och pappa idag så att det blir väl att umgås med dom när dom väl kommer hem, har ingen att prata med nu haha, eller jag skulle kunnat ta mig en sväng men eftersom jag inte mådde så bra inatt så valde jag att ta det lugnt hemma med min fina lilla prins.

Min älskade är så söt då jag ammade honom han var jätte hungrig sen så exakt efter att han hade ätit så somnade han med huvudet mot min tutte. Haha, sötnos där! Kan inte förstå att jag och Martin har skapat något så fint! Går inte att beskriva känslan.



Glömmer aldrig denna dag, han hade fixat så fint! Fick en tröja också som jag hade tjatat om i flera veckor haha :-D och om jag inte minns fel så stog det också en vinflaska och väntade.. :)


Kommentarer
jennifer

Kika in min lilla bloppis ;) Säljer ALLT för 50kr/plagget eller mindre !! Passa på ;) Hoppas du hittar något <3 Kram !

2012-03-06 @ 16:52:09
URL: http://wwww.nattstad.se/jennifergafvert
Patricia♔

sv: Jo det gör ju det, därför är det viktigt att du får i dig extra:)

2012-03-06 @ 16:53:37
URL: http://patriciac.blogg.se/
Patricia♔

sv: Du får kämpa, tänk på lillen:)

2012-03-06 @ 20:25:32
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0