vikten

Jag mår inge vidare! Under min graviditet så gick jag upp 10 kg och jag hade faktiskt hoppats att jag skulle behålla 5 av dom kilorna men icke-jag mår så fruktansvärt dåligt över det. Jag har nu gått under min startvikt tillochmed och det går bara nedåt. Jag vet inte vad jag ska göra för att jag inte ska dala mer, jag kan ju inte stanna inne och bara gotta i mig massor med snask, måste komma ut för Elias skull. Santidigt som att jag måste försöka hålla min vikt så måste jag också fokusera på att vara en bra mamma och ibland känns det som att jag inte riktigt räcker till för min son, och vad ska man göra då? :/ jag mår alltså dåligt för att jag går ner i vikt och när jag mår dåligt så går det ut på alla andra. Någon som har tips på hur man går upp i vikt?


Kommentarer
Beatrice

Oj gick du bara upp 10 kg under hela gravideteten! :)? det är ju bra det!

Ja men absolut helger är det som är lättast för min del iaf :) kram

2012-03-04 @ 12:00:21
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0