Det går bra nu

MVC besöket gick bra och alla mina värden såg jättebra ut. Ska dock på ett stick UL på Huddinge nu i mellandagarna för att kontrollera att barnet växer som det ska, därmed är det också "sista" UL som skas göras. SÅ SKÖNT! Men ja, fick även en ny tid om ca 2 veckor, det går snabbt nu - jag längtar. Efter besöket så mötte jag mamma och vi tog oss en sväng på "marknaden" dom har i S centrum men fanns inte så mycket, däremot såg jag en finfin tröja på h&m som INTE kommer bli min. Har itne dom pengarna.. haha :(

Mja, just nu håller jag på att städar och grejer och ja.. det är väl det jag kommer fortsätta med här framöver, har inget bättre för mig så ;s hatar att vara mig själv ibland..




Kommentarer
Patricia♔

Hoppas du mår bra idag:)

2011-12-22 @ 14:20:49
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0