En puffande bebis

Har för en stund kommit hem från Hölö och nu ligger jag bara i sängen och väntar på bättre tider, nej men vi ska väl ta en sväng med bilen och lite sånt, så det är bara skönt att ta det lugnt.

Angående min graviditet så går den jättebra, har ingen foglossning eller sånt där skit, det ända jag har problem med det är att min älskade son ligger och trycker med sin rumpa mot mina revben haha så då gör det lite ont men annars så är det faktiskt väldigt bra. SÅ NÖJD!
Nästa vecka så ska jag även till mvc och lyssna på bebisens hjärta och även prata lite med henne, så det ska bli jätte roligt. Älskar att få lyssna på hjärtat och höra hur fint och starkt det låter. :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0