I dont know

Ärligt, jag vet faktiskt inte om mitt bf-datum längre, jag har fått 3 stycken olika datum sen jag skrev in mig på mvc och gjorde UL-kontrollerna. Det ända jag är säker på att det är i slutet av februari eller början av mars. Idag så gick jag i alla fall in i vecka 28 (tänkte skriva mer om den veckan i ett separat inlägg).
Egentligen så bryr jag mig inte så mycket om när han kommer, men det är ändå viktigt för mig ifall jag skulle gå över tiden. 

Dagen D börjar närma sig sakta men säkert och jag är skit rädd helt ärligt. Jag kan dock inte sätta fingret på varför jag är rädd, men det är något där som spökar för mig. Det är nog allt som har med förlossningen att göra. Det ser så himla lätt ut när de förlöser på tv och det går oftast som en dans, men just nu vet jag inte om jag klarar det på riktigt. Jag känner mig så matt i kroppen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Bra där. ^
Jag vill även att folk ska bry sig men ändå inte, för jag kan inte, orkar inte att vara trevlig hela tiden. Det gör så ont att veta att jag faktiskt sårar dom i min omgivning ibland. Men ibland kan ja faktiskt inte råför det. 

Ni som har eller är gravida, hur kände/känner ni? :(






Kommentarer
Beatrice

tack så mycket! kram

2011-12-12 @ 14:20:59
URL: http://beahedvind.blogg.se/
fia

Du ska inte vara rädd! Försök att se de posetivt, se det som en utmaning. jag var aldrig rädd, utan bara riktigt taggad hela tiden, när de väl satte i gång så hade jag sån adrenalin att man skakade. Du ska absolut inte vara rädd, tvärtom, du ska vara taggad, och försöka se framemot det, det kommer att underlätta allt! :)

2011-12-12 @ 20:34:15
URL: http://josefinefia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0