Let me be your hero

God morgon, eller för mig känns det som eftermiddag. Har varit vaken sen kvart över 6 då min prins åkte till jobbet och sen har jag bara haft lite morgon mys tillsammans med den övriga familjen. Så gos :-) I morse fick jag även ett jättefint halsband av min prins, det är så vackert! Kan inte sluta att titta på det. Lägger upp en bild senare/imorgon. 

För övrigt så blir jag bara hemma idag och sen senare ska jag möta upp älskling så tar vi bilen till hölö och självklart svänger vi av någonstans för att äta lite middag. Mysigt. Woho, jaa.. vad mer kan man säga..

Det har blivit skojs att blogga igen och jag känner att jag är på hugget igen. Haha får hoppas att jag känner likadant senare också :-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0