NYTT

Woho, nu är jag äntligen mätt och belåten. Jag har varit hos min syster idag och passat hennes son medans dom har hållt på o fixat och donat. MYSIG liten parvel det där. Thihi, så det har min dag gått åt att ja, göra? passa en liten skitunge och ja, ätit. :) 

Funderar på att fixa en ny header men vet inte hur jag vill ha den, eller har massor med idér men inget som jag vet att jag själv kan göra, men det kommer nog bli bra det med.. hoppas jag.. får sätta mig med ps en stund och klura :)

Så, om bloggen ser konstig ut så är det för att jag håller på med en ny design. :)
Peace




Kommentarer
Madde

sv: kul att du är med i veckans blogg, säger till när vinnarna är uppe :)

2011-12-29 @ 12:02:12
URL: http://mezos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0