Sällskapsresan

Annandagjul har snart passerat och jag o min finaste älskling har varit på mellandagsrean. Fick med oss hem lite saker till E, nappflaska och febertermometer, skojs. Efter att vi hade varit och tittat lite i affärer så åkte vi hem till mig och älskling åkte och tankade sen så myste vi en massa med min kära gudson tills vi skulle åka och tvätta bilen. Så ja, nu sitter jag i Hölö och har det underbart.

Idag går jag/vi även in i vecka 30 så fuckiiiiing nice. Nu är det inte långt kvar.

Nu, eller snart så ska jag och älskade se på sällskapsresan snowroller. Haha den är så underbar. :) Annars så går den där Mary i bakgrunden.





http://www.freeride.se/img/review/large/1817.jpg

- Man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig!


Kommentarer
linnea

fattar inte varför din kille ville att ni skulle behålla det. nu får han ingen fritid alls! så dålig stil av dig att göra så mot han. dessutom kommer du inte att bli en bra mamma, du vet ju knappt något om barn! hoppas soc tar det ifrån se!!!!

2011-12-27 @ 13:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0