SISTA DAGEN

God morgon,

Idag är det sista dagen i skolan vilket jag bara hurrar för. Ska snart pysa ner till skolan för att skriva ut en grej och jag hoppas att jag inte dör på kuppen. Menar, mina grannar har åkt pulka från våran backe och nu är det sviiiiin halt även fast pappsen har sandat. Hah, vi får väl se hur det går. :)

Imorgon så ska jag till MVC vilket jag faktiskt längtar efter, jag vill höra pluttisens hjärta, det är så myyys! :D fast ser dock inte fram emot blodprovet haha, blir alltid lika skraj fast det gör ju inte ont, såå sjukt. :)
Aja, whatever.. har nog inte så mycket mer att skriva, så vi hörs senare. 




Denna får gärna pryda i min garderob :) <3


Kommentarer
Patricia♔

Haha, så mycket har jag inte gjort:P

2011-12-20 @ 15:12:22
URL: http://patriciac.blogg.se/
Felicia - Mamma till Melwin ♥

sv: Taack :)



Jag vet faktiskt inte, men typ Satin eller något tror jag. Står nog på hemsidan :) kolla Nelly ;) <3

2011-12-20 @ 20:41:30
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0