Hölö

Kom för ett tag hem till mitt andra hem, Hölö. Weei.. sorgligt nog är inte min älskade älskling hemma men han kommer om ca 5 timmar hah :( lät mycket men fan, han jobbar och då är det bara att acceptera det. Funderar också på att dra mig till konsum för att få mig lite godis, har ett sånt extremt sug, men vet inte om jag orkar gå dit själv eller om jag tvingar med mig min finaste efter jobbet. Hah, det återstår att se.

Haha, när jag loggade in på facebook också så hoppade nästan mina ögon ut, jag såg en "uppdatering" som jag inte vet ifall jag ska skratta eller gråta till. Fan, världen är då bra liten. Inte för att ni har med det att göra men nu fick ni veta det i alla fall.


Aja.. åter till att slöa på facebook och komma på ifall jag orkar att gå till konsum ensam!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0