Professor green

Idag har det väl inte hänt så mycket, varit i skolan och typ där hände det som inte fick hända! SÅ JÄVLA TYPISKT! aja fick även IG på bilduppgiften jag gjorde för att hon inte tyckte den var fin! men jag gjorde liksom uppgiften rätt, något som har förändrat mitt liv. Cp. 

Angående mitt inlägg igår så tänker jag faktiskt inte gå in på det, det stannar mellan mig och min finaste prins. Även fast jag vill skriva ut det men jag orkar inte få alla åsikter och det är rätt privat. Jag behöver i alla fall bara stöd. 

Jag mår bra förövrigt och jag har bara lite illamående och tryck men det känns helt okej ändå. Vet inte ifall jag ska göra mat också tills mor min kommer hem, kasnke hon blir glad? whatever, får se vad som skas göras. Om hon ens är hungrig, känns ju fånigt att göra nåt till båda om det bara är jag som ska äta. Ajam det blir nog bra det också. 




Professor green ft. Emeli Sande - Read all about it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0