UL



Ultraljudet
gick jättebra! Våran lilla kille hade växt till sig som han skulle och jag är nog gladare än någonsin. Förra gången jag gick ifrån södertälje sjukhus så föll tårarna ner för kinderna men idag var jag faktiskt lättad inombords. Åh vad det blev ett glädjeskutt i hjärtat! :)

Efter UL så åkte jag till Huddinge och klippte mig och jag vet inte ens om jag är nöjd, det blev typ för mycket? så jäkla kort! Men antar att det kommer växa ut snabbt. Hoppas..
Ikväll så ska jag nog bara ta det lugnt och chilla med livet, är typ as trött och har ooooont som satan, då MIN son ligger och trycker mot revbenen, hah en liten rumpnisse han är. (:



I love you, more than every words can say




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0