Vem driver denna blogg?

Mitt namn är Malin och jag är 19 år född 1992. Jag bor i Rönninge med mina föräldrar och nästa år så flyttar även min pojkvän in till oss, tillfället. (Vi söker lägenhet). Jag och Martin har varit tillsammans i 19 månader och jag är lyckligt förlovad.

Jag går fortfarande i skolan och min fina jobbar som IT konsult. Mina stora intressen är göra om bloggen, inredning, rita och pyssla allmänt. Älskar julpyssel!

För några veckor sedan så fick jag och min kille reda på att jag var gravid och vi har som sagt behållit barnet. Jag har gått så pass långt så att vi redan nu vet vad det är för kön på barnet och det är en liten kille. En liten Elias ligger och sprattlar i min mage. Så underbart.

Detta var lite info om mig och vad jag har för mig. I bloggen kommer ni också att följa med mig om mina tankar och funderingar då jag faktiskt är en ung blivande mamma, alla tankar om förlossningen, graviditeten i allmänhet. Ni får även följa med min vardag tillsammans med lilla Elias och min fina Martin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0