Girls just want to have fun

Något som är tråkigt det är att ha en blogg som inte alls är fin. Jag vet fortfarande inte hur jag vill ha den så det kommer inte så många inlägg just nu.. SAD.
I alla fall, ska se på film snart och krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv för att älsklingen inte sover hos mig, hah så jävla fånig jag är. Han sover hos mig imorn i alla fall. SKOJS!
Imorn blir det också mvc för våran del. Äntligen kan han följa med. Så det blir mysigt, sen blir det en sväng på stan också. Ska införskaffa mig lite grejor :) Kul juh. Hm, funderar nog på att lägga mig en sväng nu och glo på film. Så vi hörs imorgon eller något.

Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0