Ryggbesvär

Hallu,

Kom typ till Hölö för en stund sen, spenderar natten här och det ska bli mysmys. Hoppas även på att älsklingen min skjutsar hem mig imorgon innan jobbet så jag slipper ta tåget, men vi får la se. :)
Min rygg gör så in i helvetes ont och jag vet inte vart jag ska ta vägen, hah.. om det fortsätter såhär även till lördag så ringer jag förlossningen så får dem bedöma om de vill sätta igång det hela eller ifall jag ska få smärtstillande.

Mja, vet inte riktigt vad jag ska skriva, tänkte göra om min blogg nu medans jag väntar på killen ska komma hem och så :)

Så, om den ser knas ut, så ja jag gör om den.


Kommentarer
Patricia♔

sv: Det är klart!

2012-02-09 @ 17:02:55
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0