Såhär är det

Igår så hade jag värkar som tusan, hela kvällen men det var lite för långt mellan gångerna men de höll i sig så jäklans länge. Illa. Jobbigt när det gör så ont och man inte vet vart man ska ta vägen. Lillkillen min håller på att lägga sig till rätta och det känns i hela buken på mig. Hah, jobbigt och ont det där med. 

I lördags åkte jag in första gången för att jag hade värkar och det visade sig att jag också kan ha haft urinvägsinfektion så fick mig pencelin och ska äta dom, fick ligga där med CTG och sen så skulle de avakta i ca en timme om hur vi skulle gå till väga, vi fick åka hem om vi ville men samtidigt så hade dom plats ifall jag skulle ligga på observation. Vi valde att åka hem. Men.. redan dagen efter så fick vi åka in igen för att jag hade så otroligt ont! Visste inte vart jag skulle ta vägen. Dom undersökte mig och jag hade som jag trodde inte öppnat mig något alls. Men det var på god väg.

Imorse så kom det några droppar vätska som kunde ha varit mitt vatten enligt BM så jag ska avakta och se ifall jag har får några värkar och sen ska jag ringa igen och då ska vi se ifall jag måste åka in. Det var inte säkert på att det var vattnet men dom valde det säkra före det osäkra. 

- Så ligger det i alla fall till nu..




Kommentarer
Patricia♔

Usch jobbigt när det blir såhär. Skickar massa kramar:)

2012-02-07 @ 12:33:37
URL: http://patriciac.blogg.se/
Patricia♔

absolut. Lycka till nu och så får du höra av dig med hur det går:)

kram

2012-02-07 @ 13:10:16
URL: http://patriciac.blogg.se/
helene - passion for heels

Jisses vilket sött halsband!

2012-02-09 @ 23:41:42
URL: http://hellenius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0