Stockholm

Gårdagen var tung, även dagen idag kommer att vara tung. Vet inte hur länge sånt här kommer att pågå men jag hoppas att denna cirkel sluter sig tillslut.

Har ingen aning om vad som händer idag, trodde att älskling skulle komma till mig efter jobbet men så vart det inte då han ska jobba natt i helgen och vill vara hemma lite nu, eftersom han skulle flytta till mig i helgen, men det blir flyttat till måndag istället. Lika bra det kanske. :) 
På lördag är det också en månad kvar tills mitt BF och jaaa.. jag kan faktiskt inte låta bli att le då även fast jag vet att det kommer gå över tiden, några/någon dag. USCHAA.. vill få ut min lilla nu!!

Vi håller även på att fixar för fullt här hemma, fixar så att jag och killen kan bosätta oss nere i vårat gamla arbetsrum sen när bebisen kommer så att vi har tillgång till micro och såna grejer utan att behöva väcka halva huset, menar, visst kanske vi inte behöver sånt första månaden men det är bara skönt att vi får lite eget space och kan vara för oss själva i alla fall på nätterna + att mina föräldrar är nog bara glada om dom får sova något. 

Har kikat på lite lägenheter också, men det är så pissdyrt att bo här i stockholm, om vi skulle typ flytta någon annanstans så kunde vi ju lätt köpa en lya utan att ens behöva ta lån, men det är ju det där med jobben också, det är i Stockholm de flesta jobben finns. Visst, nu söker vi inte riktigt inne i Stockholm, liksom Södermalm och sånt, men ändåå.. -.-

Kände att detta inlägg verkade lite rörigt, hah men det får ni allt stå ut med.




Kommentarer
Patricia♔

Sthlm är dyrt att bo i, samma sak här i Gbg:( Tyvärr.



Du får allt visa en bild på kakan om du bakar:)

2012-02-01 @ 12:46:14
URL: http://patriciac.blogg.se/
Patricia♔

Jo, men jag känner igen mig. Jag vill liksom bo i hus, men det finns det inte en chans till om vi ska bo kvar i Gbg, inte ens utanför är det billigt:(

2012-02-01 @ 19:37:10
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0