Vanilj te

Förlåt för dålig uppdatering men har haft annat att tänka på. Något som faktiskt går före allt annat.
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, syster + hennes familj kommer hit i alla fall, kommer bli mysigt. Senare så kommer också min fina, men vet inte riktigt när eftersom han skulle ut med jobbet. Idag känner jag mig lite övergiven och ensam. aja whatever, får väl sysselsätta mig med att städa mitt rum som vanligt eller se på någon film jag inte gillar. Det är ju roooligt. :(
Måår illa också, äckligt illa. Även fast jag liksom har ätit och så som jag ska enlgit min BM, får hoppas att det går över när jag dricker te, eller något. ;s F E T T D E P R I M E R A D - jag fattar inte vaaarför?! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0