10.37

Förlåt för en dålig uppdatering men på helgerna så är jag inte så duktig på att blogga eller överhuvudtaget sitta vid datorn. I alla fall, i helgen så har jag varit med min älskling och vi har väl inte gjort så mycket speciellt bara tagit det lugnt och umgåtts med varandra. Han flyttar ju även in till min nu nästa helg.
Igår var det kalas hemma hos oss och det firades med daimtårta och syltkakor, MUMS. Pappa fyllde ju år i torsdags så det är ju klart att han ska firas i helgen av mina mor och farföräldrar. :-)

Idag blir det även att jag ska städa mitt rum, ETT MÅSTE! Det ser förjävligt ut. Och om älskade ska komma hit på onsdag så är det nog dags för att han är lite mer pedant än vad jag är :D haha, bästa!

<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0